Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Helmer, Allison"'
Autor:
Andrus, Miranda R. a, McDonough, Sharon L.K. b, *, Kelley, Kristi W. a, Stamm, Pamela L. a, McCoy, Emily K. a, Lisenby, Katelin M. a, Whitley, Heather P. a, Slater, Nicole a, Carroll, Dana G. a, Hester, E. Kelly a, Helmer, Allison Meyer a, Jackson, Cherry W. a, Byrd, Debbie C. c
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 1 November 2018 82(9)
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education August 2023 87(8)
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education August 2023 87(8)
Publikováno v:
Journal of Family Practice. Jul2020, Vol. 69 Issue 6, p272-279. 8p.
Autor:
Eiland, Lea S.1 (AUTHOR) eilanis@auburn.edu, Helmer, Allison M.1 (AUTHOR), Kelley, Kristi W.1 (AUTHOR), Hester, E. Kelly1 (AUTHOR)
Publikováno v:
New Directions for Teaching & Learning. Summer2020, Vol. 2020 Issue 162, p177-185. 9p.
Autor:
Andrus, Miranda R., McDonough, Sharon L.K., Kelley, Kristi W., Stamm, Pamela L., McCoy, Emily K., Lisenby, Katelin M., Whitley, Heather P., Slater, Nicole, Carroll, Dana G., Hester, E. Kelly, Helmer, Allison Meyer, Jackson, Cherry W., Byrd, Debbie C.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Objective. To develop and establish validity for a grading rubric to evaluate diabetes subjective, objective, assessment, plan (SOAP) note writing on primary care (PC) advanced pharmacy practice experiences (APPEs), and to assess reliability and stud
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/10201
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning November 2020 12(11):1365-1370
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning May 2020 12(5):564-569
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.