Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"Helme‐Guizon, Agnès"'
Autor:
Helme-Guizon, Agnès1 (AUTHOR) agnes.helme-guizon@univ-grenoble-alpes.fr
Publikováno v:
Social Marketing Quarterly. Sep2024, Vol. 30 Issue 2/3, p171-178. 8p.
Autor:
Helme-Guizon, Agnès, Debru, Romain
Publikováno v:
Décisions Marketing, 2020 Apr 01(98), 15-36.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27231612
Autor:
Helme-Guizon, Agnès1 agnes.helme-guizon@univ-grenoble-alpes.fr, Magnoni, Fanny2
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Jun2019, Vol. 35 Issue 7/8, p716-741. 26p. 2 Diagrams, 5 Charts, 1 Graph.
Autor:
Helme-Guizon, Agnès.
Texte résumé de: Th. doct.--Sci. de gestion--Paris--Université Paris Dauphine, 1997. Titre de soutenance : Image et imagerie mentale et effets de la communication persuasive, application à une oeuvre d'art incluse dans une annonce publicitair
Externí odkaz:
http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb371203509
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sassi-Chamsi, Houda1 houda.sassi@univ-grenoble-alpes.fr, Helme-Guizon, Agnès1 agnes.helme-guizon@univ-grenoble-alpes.fr, Gérard, Jessica1 jessica.gerard@univ-grenoble-alpes.fr
Publikováno v:
Décisions Marketing. Jul-Sep2022, Issue 107, p31-208. 42p.
Autor:
Helme-Guizon, Agnès, Magnoni, Fanny
Publikováno v:
Décisions Marketing, 2016 Oct 01(84), 95-114.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26640588
Publikováno v:
In Information & Management December 2015 52(8):1025-1034
Publikováno v:
Nutrients; Nov2023, Vol. 15 Issue 21, p4682, 16p
Autor:
Raïes, Karine, Helme-Guizon, Agnés
Publikováno v:
Décisions Marketing, 2014 Jan 01(73), 139-152.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44815313