Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Heller, Patricia"'
Helping students become proficient problem solvers is a major goal of many physics courses from introductory to advanced levels. In fact, physics has often been used by cognitive scientists to investigate the differences between the problem-solving s
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.05585
Publikováno v:
Roundtable Reports, 1983 Jan 01. 8(2), 6-14.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40479761
Publikováno v:
Journal for Research in Mathematics Education, 1990 Nov 01. 21(5), 388-402.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/749396
Autor:
Scott, Linda Urrutia, Heller, Patricia
Publikováno v:
The Science Teacher, 1991 Jan 01. 58(1), 24-28.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24145551
Autor:
Gennaro, Eugene, Heller, Patricia
Publikováno v:
Roundtable Reports, 1983 Jan 01. 8(2), 4-5.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40479760
Publikováno v:
Roundtable Reports, 1983 Jan 01. 8(2), 10-14.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40479762
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching, 1992 Nov 01. 22(2), 106-109.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42985783
Autor:
Gennaro, Eugene, Heller, Patricia
Publikováno v:
Science and Children, 1982 Sep 01. 20(1), 22-23.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43160582
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.