Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Heller, A.S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Post‐traumatic growth as positive personality change: Challenges, opportunities, and recommendations
Autor:
Jayawickreme, E., Infurna, F.J., Alajak, K., Blackie, L.E.R., Chopik, W.J., Chung, J.M., Dorfman, A., Fleeson, W., Forgeard, M.J.C., Frazier, P., Furr, R. Michael, Grossmann, I., Heller, A.S., Laceulle, O.M., Lucas, R.E., Luhmann, M., Luong, G., Meijer, L., McLean, K.C., Park, C.L., Roepke, A.M., al Sawaf, Z., Tennen, H., White, R.M.B., Zonneveld, R., Leerstoel Thomaes, Social and personality development: A transactional approach
Publikováno v:
Journal of Personality, 89(1), 145. Wiley-Blackwell
J Pers
J Pers
Objective Posttraumatic growth typically refers to enduring positive psychological change experienced as a result of adversity, trauma, or highly challenging life circumstances. Critics have challenged insights from much of the prior research on this
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.