Zobrazeno 1 - 10
of 285
pro vyhledávání: '"Helders, Paul J"'
Autor:
Engelbert, Raoul H *, Uiterwaal, Cuno S, Gerver, Willem-Jan, van der Net, Jan-Jaap, Pruijs, Hans E, Helders, Paul J
Publikováno v:
In Archives of Physical Medicine and Rehabilitation 2004 85(5):772-778
Autor:
Noordstar, Johannes J, van der Net, Janjaap, Voerman, Lia, Helders, Paul J M, Jongmans, Marian J, Leerstoel Jongmans, Hafd Onderwijsadvies en training, Education and Learning: Cognitive and Motor Disabilities, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
Research in Developmental Disabilities, 60, 162. Elsevier Inc.
Research in Developmental Disabilities, 60, 162. Elsevier
Research in Developmental Disabilities, 60, 162. Elsevier
BACKGROUND AND AIMS: Children with DCD have lower self-perceptions and are less physically active than typically developing children. The aim of this quasi-experimental study was to investigate whether an integrated perceived competence and motor int
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e4a369a704105102ccb0da23d74ca7cd
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/347707
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/347707
Autor:
van Vlimmeren, Leo A.1, Helders, Paul J. M.2, van Adrichem, Léon N. A.3, Engelbert, Raoul H. H.2 R.Engelbert@wkz.azu.nl
Publikováno v:
European Journal of Pediatrics. 2004, Vol. 163 Issue 4/5, p185-191. 7p. 1 Diagram.
Autor:
Helders, Paul J. M., Engelbert, Raoul H. H., Custers, Jan W. H., Gorter, Jan Willem, Takken, Tim, Van Der Net, Janjaap
Publikováno v:
Pediatric Rehabilitation. Jan-Mar2003, Vol. 6 Issue 1, p5. 8p.
Autor:
Noordstar, Johannes J, van der Net, Janjaap, Jak, Suzanne, Helders, Paul J M, Jongmans, Marian J, Leerstoel Jongmans, Leerstoel Klugkist, Education and Learning: Cognitive and Motor Disabilities
Publikováno v:
British Journal of Developmental Psychology, 34(3), 427. Wiley-Blackwell
British Journal of Developmental Psychology, 34(3), 427-446. Wiley-Blackwell
British Journal of Developmental Psychology, 34(3), 427-446. Wiley-Blackwell
Participation in motor activities is essential for social interaction and life satisfaction in children. Self-perceptions and task values have a central position in why children do or do not participate in (motor) activities. Investigating developmen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bd4f238f9d0c70dddf7d2d4b50662165
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/341358
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/341358
Autor:
Noordstar, Johannes J., van der Net, Janjaap, Jak, Suzanne, Helders, Paul J M, Jongmans, Marian J., Methodology and statistics for the behavioural and social sciences, Education and Learning: Cognitive and Motor Disabilities
Publikováno v:
Psychology of Sport and Exercise, 22, 83. Elsevier BV
Objectives: The Exercise and Self-Esteem Model is used as a theoretical framework to describe associations between global self-esteem and physical activity, mediated by perceived athletic competence. We know little about how these associations develo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6ced03b9cfcd4acfcd155f7910c65843
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/331623
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/331623
Publikováno v:
Advances in Physiotherapy. 1999, Vol. 1 Issue 1, p3-7. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.