Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Heineman, Brent"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hensel, Jessica A.1 (AUTHOR), Heineman, Brent D.1 (AUTHOR), Kimble, Amy L.1 (AUTHOR), Jellison, Evan R.2 (AUTHOR), Reese, Bo3 (AUTHOR), Murphy, Patrick A.1,4 (AUTHOR) pamurphy@uchc.edu
Publikováno v:
Scientific Reports. 10/6/2021, Vol. 11 Issue 1, p1-10. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Heineman, Brent1,2 (AUTHOR), Jewell, Marcella1,3 (AUTHOR), Moran, Michael1 (AUTHOR), Bradley, Kolbi1 (AUTHOR), Spitzer, Kerry A.1 (AUTHOR) Kerry.Spitzer@baystatehealth.org, Lindenauer, Peter K.1,4,5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Allergy, Asthma & Clinical Immunology. 3/8/2021, Vol. 17 Issue 1, p1-7. 7p.
Autor:
Spitzer, Kerry A., Stefan, Mihaela S., Priya, Aruna, Pack, Quinn R., Pekow, Penelope S., Lagu, Tara, Mazor, Kathy, Pinto-Plata, Victor M., Bradley, Kolbi, Heineman, Brent, ZuWallack, Richard L., Lindenauer, Peter K.
Publikováno v:
Annals of the American Thoracic Society; Apr2023, Vol. 20 Issue 4, p532-538, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stefan, Mihaela S., Spitzer, Kerry A., Zulfiqar, Sehar, Heineman, Brent D., Hogan, Timothy P., Westafer, Lauren M., Pulia, Michael S., Pinto-Plata, Victor M., Lindenauer, Peter K.
Publikováno v:
Journal of Asthma; Feb 2022, Vol. 59 Issue 2, p352-361, 10p
Publikováno v:
JMIR Formative Research; Sep2021, Vol. 5 Issue 9, p1-9, 9p