Zobrazeno 1 - 10
of 142
pro vyhledávání: '"Heimans, Stephen"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kettle, Margaret1 (AUTHOR) m.a.kettle@cqu.edu.au, Heimans, Stephen2 (AUTHOR), Biesta, Gert3 (AUTHOR), Takayama, Keita4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Asia-Pacific Journal of Teacher Education. Nov2023, Vol. 51 Issue 5, p409-412. 4p.
Autor:
Heimans, Stephen1 (AUTHOR) s.heimans@uq.edu.au, Biesta, Gert2 (AUTHOR), Takayama, Keita3 (AUTHOR), Kettle, Margaret4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Asia-Pacific Journal of Teacher Education. Apr2023, Vol. 51 Issue 2, p105-112. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kettle, Margaret1 (AUTHOR) m.a.kettle@cqu.edu.au, Heimans, Stephen2 (AUTHOR), Biesta, Gert3,4 (AUTHOR), Takayama, Keita5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Asia-Pacific Journal of Teacher Education. Feb2023, Vol. 51 Issue 1, p1-4. 4p.
Autor:
Heimans, Stephen1 (AUTHOR) s.heimans@uq.edu.au, Biesta, Gert2 (AUTHOR), Takayama, Keita3 (AUTHOR), Kettle, Margaret4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Asia-Pacific Journal of Teacher Education. Jun2022, Vol. 50 Issue 3, p229-232. 4p.
Autor:
Thiele, Catherine1, Heimans, Stephen2, Manathunga, Catherine1, Barry, Suzanne1, Cherry-Smith, Benjamin3, Farrelly, Kristy1, Grogan, Terence1, Kemble, Robyn4, McIlwain, Lisa1
Publikováno v:
Qualitative Report. May2022, Vol. 27 Issue 5, p1196-1205. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.