Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Heilbrunn, Benjamin"'
Autor:
Heilbrunn, Benjamin
Inspired by the engaging effects in video games, gamification aims at motivating people to show desired behaviors in a variety of contexts. During the last years, gamification influenced the design of many software applications in the consumer as wel
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A34461
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A34461/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A34461/attachment/ATT-0/
Autor:
Heilbrunn, Benjamin R. ∗, Wittern, Rachael E. †, Lee, Justin B. †, Pham, Phung K. ‡, Hamilton, Anita H. §, ¶, Nager, Alan L. ‡, ¶
Publikováno v:
In Journal of Emergency Medicine December 2014 47(6):623-631
Publikováno v:
In Annals of Emergency Medicine 2008 52(6):606
Autor:
Chung, June, Berthoud, Viviana M., Novak, Layne, Zoltoski, Rebecca, Heilbrunn, Benjamin, Minogue, Peter J., Liu, Xiaoqin, Ebihara, Lisa, Kuszak, Jer, Beyer, Eric C.
Publikováno v:
In Experimental Eye Research 2007 84(3):513-528
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Gamification (9783319455556); 2017, p31-47, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Heilbrunn, Benjamin, Sammet, Isabel
Publikováno v:
HMD: Praxis der Wirtschaftsinformatik; Dec2015, Vol. 52 Issue 6, p866-877, 12p
Publikováno v:
2014 IEEE/ACM 7th International Conference on Utility & Cloud Computing; 2014, p603-608, 6p
Autor:
Heilbrunn BR, Weinstein E, Walthall JD, Heilbrunn, Benjamin R, Weinstein, Elizabeth, Walthall, Jennifer D H
Publikováno v:
Annals of Emergency Medicine; Dec2008, Vol. 52 Issue 6, p606-615, 2p