Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Heilala, Ville"'
Generative artificial intelligence (GenAI) can reshape education and learning. While large language models (LLMs) like ChatGPT dominate current educational research, multimodal capabilities, such as text-to-speech and text-to-image, are less explored
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.16376
This study employed multimodal learning analytics (MMLA) to analyze behavioral dynamics during the ABCDE procedure in nursing education, focusing on gaze entropy, hand movement velocities, and proximity measures. Utilizing accelerometers and eye-trac
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.05368
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Heilala, Ville1 (AUTHOR), Kelly, Riitta2 (AUTHOR), Saarela, Mirka1 (AUTHOR), Jääskelä, Päivikki3 (AUTHOR), Kärkkäinen, Tommi1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Human-Computer Interaction. Mar2023, Vol. 39 Issue 4, p874-892. 19p. 1 Illustration, 3 Diagrams, 8 Charts, 4 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jääskelä, Päivikki1 paivikki.jaaskela@jyu.fi, Heilala, Ville2, Kärkkäinen, Tommi2, Häkkinen, Päivi1
Publikováno v:
Behaviour & Information Technology. Jul2021, Vol. 40 Issue 8, p790-808. 19p. 1 Color Photograph, 1 Diagram, 2 Charts, 7 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.