Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Heidlage, Jodi K."'
Parent-Implemented Reading Intervention for Children With Intellectual and Developmental Disability.
Autor:
Heidlage, Jodi K.1 jodi.k.heidlage@vanderbilt.edu, Lemons, Christopher J.2, Balasubramanian, Lakshmi2, Dunnavant, Linda1
Publikováno v:
Remedial & Special Education. Oct2024, Vol. 45 Issue 5, p267-278. 12p.
Autor:
Heidlage, Jodi K. ⁎, Cunningham, Jennifer E., Kaiser, Ann P., Trivette, Carol M., Barton, Erin E., Frey, Jennifer R., Roberts, Megan Y.
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q1 2020 50 Part 1:6-23
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Heidlage, Jodi K., Cunningham, Jennifer E., Kaiser, Ann P., Trivette, Carol M., Barton, Erin E., Frey, Jennifer R., Roberts, Megan Y.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Intervening early is important to minimize persistent difficulties in language and related domains in young children with or at-risk for language impairment (LI; Rescorla, 2009). Because language is first learned in caregiver–child interactions, pa
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/9145