Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Heider, Jeremy D."'
Publikováno v:
In Methods in Psychology November 2020 2
Autor:
Edlund, John E., Nichols, Austin Lee, Okdie, Bradley M., Guadagno, Rosanna E., Eno, Cassie A., Heider, Jeremy D., Hansen, Edward J., Sagarin, Brad J., Blackhart, Ginette, Cottrell, Catherine A., Wilcox, Kenneth Tyler
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
It is a common problem in psychology subject pools for past study participants to inform future participants of key experimental details (also known as crosstalk). Previous research (Edlund, Sagarin, Skowronski, Johnson, & Kutter, 2009) demonstrated
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/15691
Autor:
Edlund, John1 john.edlund@rit.edu, Heider, Jeremy D2, Nichols, Austin Lee3, McCarthy, Randy J.4, Wood, Sarah E.5, Scherer, Cory R.6, Hartnett, Jessica L.7, Walker, Richard8
Publikováno v:
Journal of Social Psychology. 2018, Vol. 158 Issue 5, p515-520. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Edlund, John E.1 jedlund@nui.edu, Heider, Jeremy D.2, Scherer, Cory R.3, Farc, Maria-Magdalena4, Sagarin, Brad J.4
Publikováno v:
Evolutionary Psychology. 2006, Vol. 4, p462-470. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Heider, Jeremy D., Scherer, Cory R., Skowronski, John J., Wood, Sarah E., Edlund, John E., Hartnett, Jessica L.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Social Psychology 2007 43(2):265-272