Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Heidelburg, Kamontá"'
Autor:
Heidelburg, Kamontá
African American male students are disproportionality disciplined, as they are more than three times as likely as White students to receive one or more out of school suspensions. This discipline gap has many implications, including the school- to- pr
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Communiqué (0164-775X); Nov2024, Vol. 53 Issue 3, p20-23, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Breese, Amanda C., Nickerson, Amanda B., Lemke, Melinda, Mohr, Rebecca, Heidelburg, Kamontá, Fredrick, Stephanie, Allen, Kathleen
Publikováno v:
Contemporary School Psychology (Springer Science & Business Media B.V.); Dec2023, Vol. 27 Issue 4, p646-661, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.