Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Hei-Lin Chu"'
Publikováno v:
JOURNAL OF TOURISM AND HOSPITALITY MANAGEMENT. 8
Autor:
Kay Hei-Lin Chu
Publikováno v:
Tourism Management. 29:320-330
This study presents a procedure of a second-order confirmatory factor analysis for identifying hospitality students’ work value structure. Data were collected from questionnaires completed by 511 senior hospitality students, and were divided into t
Autor:
Suzanne K. Murrmann, Kay Hei-Lin Chu
Publikováno v:
Tourism Management. 27:1181-1191
This paper describes the development and validation of a 19-item instrument (hospitality emotional labor scale, HELS) for assessing employees’ perception of emotional labor in hospitality organizations. Three studies were conducted to purify the sc
Publikováno v:
Journal of Hospitality & Tourism Education. 13:34-40
The primary purpose of this study is to compare customers' perceptions of the dining experience at a student-operated, on-campus fine dining restaurant (Old Guard) to their perceptions of dining at other comparable restaurants located in the downtown
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.