Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Hege, H.C."'
Autor:
Fröhler, B., Elberfeld, T., Möller, T., Hege, H.C., Weissenböck, J., Beenhouwer, J., Sijbers, J., Kastner, J., Heinzl, C.
Publikováno v:
Computer Graphics Forum; Jun2019, Vol. 38 Issue 3, p273-283, 11p, 8 Diagrams, 1 Graph
Publikováno v:
Mathematics and Visualization ISBN: 9783642216077
Visualization in Medicine and Life Sciences II
Visualization in Medicine and Life Sciences II, 173-190
STARTPAGE=173;ENDPAGE=190;TITLE=Visualization in Medicine and Life Sciences II
Visualization in Medicine and Life Sciences II
Visualization in Medicine and Life Sciences II, 173-190
STARTPAGE=173;ENDPAGE=190;TITLE=Visualization in Medicine and Life Sciences II
A novel tensor interpolation method is introduced that allows Diffusion Tensor Imaging (DTI) streamlining to overcome low-anisotropy regions and permits branching of trajectories using information gathered from the neighbourhood of low-anisotropy vox
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7325be84087e722f72c6cef18168fe93
https://doi.org/10.1007/978-3-642-21608-4_10
https://doi.org/10.1007/978-3-642-21608-4_10
Autor:
van Pelt, R.F.P., Vilanova, Anna, Wetering, Huub M.M. van de, Hege, H.C., Laidlaw, D., Pajarola, R., Staadt, O.
Publikováno v:
IEEE/EG International Symposium on Volume and Point-Based Graphics, Los Angeles, 89-96
STARTPAGE=89;ENDPAGE=96;TITLE=IEEE/EG International Symposium on Volume and Point-Based Graphics, Los Angeles
Proceedings of the Advanced School for Computing and Imaging (ASCI 2009)
STARTPAGE=89;ENDPAGE=96;TITLE=IEEE/EG International Symposium on Volume and Point-Based Graphics, Los Angeles
Proceedings of the Advanced School for Computing and Imaging (ASCI 2009)
Illustrative techniques are generally applied to produce stylized renderings. Various illustrative styles have been applied to volumetric data sets, producing clearer images and effectively conveying visual information. We adopt user-configurable par
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::35fd64cd98e7e07c24d6cad93bc13fa0
https://research.tue.nl/nl/publications/3b2d9526-3bd2-49e4-b7ac-339ca50f1839
https://research.tue.nl/nl/publications/3b2d9526-3bd2-49e4-b7ac-339ca50f1839
Publikováno v:
Visualization and Mathematics III (Proceedings VisMath'02, Berlin-Dahlem, May 22-25, 2002), 317-336
STARTPAGE=317;ENDPAGE=336;TITLE=Visualization and Mathematics III (Proceedings VisMath'02, Berlin-Dahlem, May 22-25, 2002)
STARTPAGE=317;ENDPAGE=336;TITLE=Visualization and Mathematics III (Proceedings VisMath'02, Berlin-Dahlem, May 22-25, 2002)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::88d8945934ca7c0ac4795cbc2d914648
https://research.tue.nl/nl/publications/9716f2b6-e548-4979-b3f8-7f4e57d4fd2a
https://research.tue.nl/nl/publications/9716f2b6-e548-4979-b3f8-7f4e57d4fd2a
Publikováno v:
Visualization and mathematics (Proceedings VisMath 1997), 207-218
STARTPAGE=207;ENDPAGE=218;TITLE=Visualization and mathematics (Proceedings VisMath 1997)
STARTPAGE=207;ENDPAGE=218;TITLE=Visualization and mathematics (Proceedings VisMath 1997)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::79a088a359707cd4e790461db23113bd
https://research.tue.nl/nl/publications/4ff021ee-f175-4b73-9229-5ac4810d6a53
https://research.tue.nl/nl/publications/4ff021ee-f175-4b73-9229-5ac4810d6a53
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.