Zobrazeno 1 - 10
of 406
pro vyhledávání: '"Heel, M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Van Heel, M
The present dissertation examines the interplay of dopaminergic genes, parenting, and personality characteristics in the development of externalizing problem behavior in adolescence. We adopted the 'Developmental Systems Theory' as a theoretical fram
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1131::6473730794ffd90e12edf18c7f3b66eb
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/636492
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/636492
Autor:
van Heel M, Schatz M
We are currently facing an avalanche of cryo-EM (cryogenic Electron Microscopy) publications presenting beautiful structures at resolution levels of ~3Å: a true “resolution revolution” [Kühlbrandt, Science 343(2014)1443-1444]. Impressive as the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7cde3601329f8aae81f71bfa24717e05
https://doi.org/10.1101/224402
https://doi.org/10.1101/224402
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.