Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Hedou, Julien"'
We propose a new strategy to identify the impact of class rank, exploiting a "visible" primary school rank from teachers' exam grades, and an "invisible" rank from unreported standardized test scores. Leveraging a unique panel dataset on Italian stud
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2302.10026
Autor:
Einhaus, Jakob, Gaudilliere, Dyani K., Hedou, Julien, Feyaerts, Dorien, Ozawa, Michael G., Sato, Masaki, Ganio, Edward A., Tsai, Amy S., Stelzer, Ina A., Bruckman, Karl C., Amar, Jonas N., Sabayev, Maximilian, Bonham, Thomas A., Gillard, Joshua, Diop, Maïgane, Cambriel, Amelie, Mihalic, Zala N., Valdez, Tulio, Liu, Stanley Y., Feirrera, Leticia, Lam, David K., Sunwoo, John B., Schürch, Christian M., Gaudilliere, Brice, Han, Xiaoyuan
Publikováno v:
In iScience 15 December 2023 26(12)
Autor:
Feyaerts, Dorien, Hédou, Julien, Gillard, Joshua, Chen, Han, Tsai, Eileen S., Peterson, Laura S., Ando, Kazuo, Manohar, Monali, Do, Evan, Dhondalay, Gopal K.R., Fitzpatrick, Jessica, Artandi, Maja, Chang, Iris, Snow, Theo T., Chinthrajah, R. Sharon, Warren, Christopher M., Wittman, Richard, Meyerowitz, Justin G., Ganio, Edward A., Stelzer, Ina A., Han, Xiaoyuan, Verdonk, Franck, Gaudillière, Dyani K., Mukherjee, Nilanjan, Tsai, Amy S., Rumer, Kristen K., Jacobsen, Danielle R., Bjornson-Hooper, Zachary B., Jiang, Sizun, Saavedra, Sergio Fragoso, Valdés Ferrer, Sergio Iván, Kelly, J. Daniel, Furman, David, Aghaeepour, Nima, Angst, Martin S., Boyd, Scott D., Pinsky, Benjamin A., Nolan, Garry P., Nadeau, Kari C., Gaudillière, Brice, McIlwain, David R.
Publikováno v:
In Cell Reports Medicine 19 July 2022 3(7)
Publikováno v:
In Journal of the American College of Radiology December 2021 18(12):1614-1623
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stelzer, Ina A., Feyaerts, Dorien, Ganio, Edward A., Amar, Jonas N., Hédou, Julien, Tsai, Amy S., Gaudillière, Brice
Publikováno v:
In Revealing Uncharted Biology with Single Cell Multiplex Proteomic Technologies 2024:99-138
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
We propose a new strategy to identify the impact of primary school class rank while controlling for ability peer effects, by using grades on class exams to construct the rank, and grades on national standardized tests to measure students' ability. Le
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3b4811dcf5372bcb21ec9d7feea76c76
http://arxiv.org/abs/2302.10026
http://arxiv.org/abs/2302.10026
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.