Zobrazeno 1 - 10
of 398
pro vyhledávání: '"Heavy duty truck"'
Publikováno v:
Chinese Journal of Mechanical Engineering, Vol 37, Iss 1, Pp 1-24 (2024)
Abstract Fuel consumption is one of the main concerns for heavy-duty trucks. Predictive cruise control (PCC) provides an intriguing opportunity to reduce fuel consumption by using the upcoming road information. In this study, a real-time implementabl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c362a2d5bffe43c6b8b09df995e59ab9
Autor:
Tannaz Jahaniaghdam, Amir Reza Mamdoohi, Salman Aghidi Kheyrabadi, Mehdi Mehryar, Francesco Ciari
Publikováno v:
World, Vol 4, Iss 4, Pp 795-815 (2023)
Fossil-fuel consumption in land freight is over 19%. Alternative fuel trucks (AFTs) help decrease greenhouse gas emissions. However, AFT preferences in international land transit have received little attention due to passing through various countries
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5e382e72fed4270a7cb4f63ae9cdb1e
Autor:
Zenghai Song, Shuhao Li, Yan Wang, Liguo Li, Jianfeng Hua, Languang Lu, Yalun Li, Hewu Wang, Xuegang Shang, Ruiping Li
Publikováno v:
Batteries, Vol 10, Iss 9, p 328 (2024)
In some scenarios, electric heavy-duty trucks with battery swapping mode (ETBSm) are more cost-effective than battery charging mode. The viability of battery swapping stations is contingent upon the operational requirements and range capabilities of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d77691383747482e91e6abfcfc6d29d8
Autor:
Toman Rastislav, Adámek Mikuláš
Publikováno v:
Journal of Mechanical Engineering, Vol 72, Iss 3, Pp 97-112 (2022)
Parallel hybrid electric vehicle (HEV) powertrain topologies are easily applicable on an existing conventional powertrain, and are frequently used in passenger vehicles, with a goal to reduce the overall fleet CO2 emissions, either with mild, full, o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3646c0e0eeac464697e56230b8c584d9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.