Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Healthcare student"'
Autor:
Sharon Brownie, Jia Rong Yap, Denise Blanchard, Issac Amankwaa, Amy Pearce, Kesava Kovanur Sampath, Ann-Rong Yan, Patrea Andersen, Patrick Broman
Publikováno v:
Frontiers in Medicine, Vol 11 (2024)
IntroductionHealthcare professionals are expected to demonstrate competence in the effective management of chronic disease and long-term health and rehabilitation needs. Care provided by groups of collaborating professionals is currently well recogni
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/039ed56e5ed845d098a31937fba7de80
Publikováno v:
Nursing Open, Vol 10, Iss 11, Pp 7201-7208 (2023)
Abstract Aim To test the psychometric properties of the further developed Role of the Teacher (Tc2) and the new Learning in Clinical Practicum (LCP) scales in a sample of Finnish healthcare students. Design Psychometrical testing of the Tc2 and LCP s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/10d06b3ac80e49f6ad47b1f9a0f047e7
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 12, Pp e22653- (2023)
The application of new technologies in medical education still lags behind the extraordinary advances of AI. This study examined the understanding, attitudes, and perspectives of Vietnamese medical students toward AI and its consequences, as well as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8ca3435a746344d68538dab8bd89d4df
Autor:
Seyyedeh Fatemeh Mousavi Baigi, Masoumeh Sarbaz, Kosar Ghaddaripouri, Maryam Ghaddaripouri, Atefeh Sadat Mousavi, Khalil Kimiafar
Publikováno v:
Health Science Reports, Vol 6, Iss 3, Pp n/a-n/a (2023)
Abstract Background and Aims This systematic review examined healthcare students' attitudes, knowledge, and skill in Artificial Intelligence (AI). Methods On August 3, 2022, studies were retrieved from the PubMed, Embase, Scopus, and Web of Science d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/690ae8bef11e4a949b7888a481afe899
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.