Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Health sciences curricula"'
Publikováno v:
Discover Education, Vol 2, Iss 1, Pp 1-21 (2023)
Abstract The global COVID-19 pandemic has added considerable complexity to the education and training of health care professionals as well as patient care. Literature suggests that e-Learning and mobile health (mHealth) technologies have great potent
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/54ab509f1ad342a4a1394cbce278ee11
Autor:
Habib Noorbhai, Tinuade Adekunbi Ojo
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-18 (2023)
Abstract Background Over the last decade, developments in e-Learning and technologies are creating the groundwork for health sciences and medical education. Literature demonstrates that we have yet to reach any form of consensus about which indicator
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/557d6a19f9464481801586ee3d1b2ccd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Identification of histological threshold concepts in health sciences curricula: Students' perception
Autor:
Miguel A. Martin‐Piedra, Salvador Saavedra‐Casado, Antonio Santisteban‐Espejo, Fernando Campos, Jesus Chato‐Astrain, Oscar Dario Garcia‐Garcia, David Sanchez‐Porras, Juan de Dios Luna del Castillo, Ismael Angel Rodriguez, Antonio Campos
Publikováno v:
Anatomical Sciences Education. 16:171-182
Students' metacognitive skills and perceptions are considered important variables for high-quality learning. In this study, students' perceptions were used to identify histological threshold concepts (integrative, irreversible, transformative, and tr
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 5 (2017)
Fostering empathy in future health-care providers through service-learning is emerging as central to public health promotion. Patients fare better when their caregivers have higher relationship-centered characteristics such as the ones measured by th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1134eb240c244feeb744dad51518171d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Public Health
Frontiers in Public Health, Vol 5 (2017)
Frontiers in Public Health, Vol 5 (2017)
Fostering empathy in future health-care providers through service-learning is emerging as central to public health promotion. Patients fare better when their caregivers have higher relationship-centered characteristics such as the ones measured by th
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.