Zobrazeno 1 - 10
of 799
pro vyhledávání: '"Health sciences curricula"'
Publikováno v:
South African Journal of Higher Education; Aug2024, Vol. 38 Issue 4, p81-106, 26p
Autor:
Habib Noorbhai, Tinuade Adekunbi Ojo
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-18 (2023)
Abstract Background Over the last decade, developments in e-Learning and technologies are creating the groundwork for health sciences and medical education. Literature demonstrates that we have yet to reach any form of consensus about which indicator
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/557d6a19f9464481801586ee3d1b2ccd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Oladele A. Ogunseitan
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 10 (2022)
In response to a University of California systemwide initiative to expand the knowledge base of climate change, two half-day workshops were held for faculty in the College of Health Sciences at the UC Irvine. In the first workshop, 20 participants wh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/70bbad86a05847788342538b04d4fb19
Identification of histological threshold concepts in health sciences curricula: Students' perception
Autor:
Miguel A. Martin‐Piedra, Salvador Saavedra‐Casado, Antonio Santisteban‐Espejo, Fernando Campos, Jesus Chato‐Astrain, Oscar Dario Garcia‐Garcia, David Sanchez‐Porras, Juan de Dios Luna del Castillo, Ismael Angel Rodriguez, Antonio Campos
Publikováno v:
Anatomical Sciences Education. 16:171-182
Students' metacognitive skills and perceptions are considered important variables for high-quality learning. In this study, students' perceptions were used to identify histological threshold concepts (integrative, irreversible, transformative, and tr