Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Health risk prevention"'
Autor:
Peter Nikken
Publikováno v:
Cyberpsychology: Journal of Psychosocial Research on Cyberpspace, Vol 12, Iss 2 (2018)
Some forms of media use may negatively affect (pre)adolescents’ health, but little is known about the parent’s role herein. Therefore, an online questionnaire among 1,741 Dutch youngsters (10-18 years) explored, a) whether they use electronic med
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/24b3a59537bd4e5f9a3736b030abc09e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andrea M. Leiter
Publikováno v:
The European Journal of Health Economics
This paper highlights the relevance of age-specific hazard rates in explaining the age variation in "value of statistical life" (VSL) figures. The analysis-which refers to a stated preference framework-contributes to the ongoing discussion of whether
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marchioli, Audrey
Publikováno v:
Actes du XVe Congrès des Sciences de l'Information et de la Communication
XVe Congrès de la Société Française des Sciences de l'Information et de la Communication (SFSIC)
XVe Congrès de la Société Française des Sciences de l'Information et de la Communication (SFSIC), May 2006, Bordeaux, France. pp.403-409
XVe Congrès de la Société Française des Sciences de l'Information et de la Communication (SFSIC)
XVe Congrès de la Société Française des Sciences de l'Information et de la Communication (SFSIC), May 2006, Bordeaux, France. pp.403-409
Through the example of public health persuasive communication, the objective is to analyze the relation between communication's reception and action. The communication shows, on the one hand, that psychosocial researches on public health communicatio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f212067b66395ad839e0446daebc16eb
https://archivesic.ccsd.cnrs.fr/sic_00076823/file/marchioli-SFSIC-Bordeaux_2006.pdf
https://archivesic.ccsd.cnrs.fr/sic_00076823/file/marchioli-SFSIC-Bordeaux_2006.pdf
Autor:
Marchioli, Audrey
Publikováno v:
Humanisme et entreprise
Humanisme et entreprise, A.A.E.L.S.H.U.P 2006, pp.25-42
Humanisme et Entreprises
Humanisme et Entreprises, 2006, pp.25-42
Humanisme et entreprise, A.A.E.L.S.H.U.P 2006, pp.25-42
Humanisme et Entreprises
Humanisme et Entreprises, 2006, pp.25-42
Illustrating an example of social cognition's contributions to organizations external communication: public health communication campaigns influence, the article has a double scientific and operational goal. On the one hand, it shows how recent resea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::443beb5d0cc6b3fc95e4f416c6a344d7
https://archivesic.ccsd.cnrs.fr/sic_00405208
https://archivesic.ccsd.cnrs.fr/sic_00405208
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.