Zobrazeno 1 - 10
of 152
pro vyhledávání: '"Health message"'
Autor:
Brittany A. Zulkiewicz, Allison Li, Gretel Tassah, Minnie Kim, Karen Glanz, Antonia Villarruel, Jose A. Bauermeister, Terri Lipman, Stephen Bonett, Ufuoma Oyiborhoro, Andy S. L. Tan
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-8 (2024)
Abstract Formative research is an important component of health communication campaign development. Rapid message testing approaches are useful for testing new messaging quickly and efficiently during public health emergencies, such as COVID-19, when
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/07e4f7a49f4a4f959d653fe8e92ee3d7
Autor:
Zuraidah Nasution, Rimbawan Rimbawan, Deannisa Fajriaty, Syifa Qolbiyah Nasir, Aang Sutrisna, Eny Kurnia Sari, Eva Susanti
Publikováno v:
Journal of Consumer Sciences, Vol 9, Iss 3 (2024)
The popularity of ready-to-serve foods has increased in Indonesia, particularly among busy consumers with limited time for cooking at home. However, the consumption of ready-to-serve foods high in sugar, salt, and fat (SSF) has prompted concerns rega
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4ddc680ee18d41dea3cbd27dc85084f5
Autor:
Tanemura, Nanae, Kakizaki, Masako, Kusumi, Takashi, Onodera, Rie, Tominaga, Yoshiko, Araki, Michihiro, Chiba, Tsuyoshi
Publikováno v:
British Food Journal, 2023, Vol. 125, Issue 8, pp. 2825-2837.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-09-2022-0780
Autor:
Aliyi B, Dassie Y, Deressa A, Debella A, Birhanu A, Gamachu M, Eyeberu A, Mamo Ayana G, Fekredin H, Mussa I
Publikováno v:
Risk Management and Healthcare Policy, Vol Volume 16, Pp 1859-1874 (2023)
Bushra Aliyi,1 Yadeta Dassie,2 Alemayehu Deressa,2 Adera Debella,3 Abdi Birhanu,4 Mulugeta Gamachu,4,5 Addis Eyeberu,3 Gelana Mamo Ayana,2 Hamdi Fekredin,2 Ibsa Mussa2 1Zonal Health Office, Eastern Hararghe, Oromia, Ethiopia; 2School of Public Health
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1233ade12bdc49f2af378dbc1792eaca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2019, Vol. 37, Issue 2, pp. 170-179.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-07-2018-2765
Publikováno v:
Environmental Health and Preventive Medicine, Vol 27, Pp 20-20 (2022)
Background: Pretesting is the key to understanding how the intended audience will react to the message. Resistant reactions affect message processing or can lead to undesirable boomerang effects. The objective of this study was to develop a rating sc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de2abd0f1c484b439982ad77600fc82e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ramayulis, Rita, Achadi, Anhari
Publikováno v:
Journal of Health Research, 2018, Vol. 32, Issue 4, pp. 307-312.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHR-05-2018-036