Zobrazeno 1 - 10
of 118
pro vyhledávání: '"Health halo"'
Autor:
Yim, Eunsong, Park, Kwangmin
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2024, Vol. 36, Issue 10, pp. 2429-2447.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-11-2023-1151
Publikováno v:
Maternal and Child Nutrition, Vol 20, Iss 4, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract It is recommended that infants are introduced to complementary foods from 6 months old, moving from a solely milk diet to eating a family diet by 12 months old. Although home cooking of family foods is recommended, a rapidly growing market p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aab82764f0ea45518aedc66f4dab85aa
Autor:
Gina Pope McKeon, William K. Hallman
Publikováno v:
Foods, Vol 13, Iss 8, p 1139 (2024)
Front-of-package protein labels are frequently added to breakfast cereals, aimed at increasing purchases by consumers who believe they would benefit from eating more protein. However, the overall nutritional compositions of such products are often no
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/afa36994d7584301bc04f60b50d254f6
Health Halo Effect and Mandela Effect. An Experimental Approach on Packaging Nutrient Content Claims
Publikováno v:
Styles of Communication, Vol 14, Iss 2, Pp 26-47 (2022)
Health concerns are the main reason for healthy product purchasing. Likewise, the packaging plays an important role in the decision-making process. The present paper investigates the health halo effect and the Mandela effect produced by the nutrien
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aac404582b0c4a9fa4a80e33bc85d1b5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2021, Vol. 30, Issue 8, pp. 1262-1276.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-06-2020-2947
Publikováno v:
Indian Business Case Studies Volume II, 2022.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780192869388.003.0016
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2019, Vol. 36, Issue 4, pp. 516-526.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-05-2018-2664
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.