Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Healey, N A"'
Autor:
Piccolroaz, S., Healey, N. C., Lenters, J. D., Schladow, S. G., Hook, S. J., Sahoo, G. B., Toffolon, M.
Publikováno v:
Limnology and Oceanography, 2018 Jan 01. 63(1), 243-261.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26628847
Autor:
Thompson, H. W., Healey, N.
Publikováno v:
Proceedings of the Royal Society of London. Series A, Mathematical and Physical Sciences, 1936 Nov 01. 157(891), 331-347.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/96698
Autor:
Bright, D.A., Healey, N.
Publikováno v:
In Environmental Pollution 2003 126(1):39-49
Autor:
May, J. L. (Jeremy L.), Healey, N. C. (Nathan C.), Ahrends, H. E. (Hella E.), Hollister, R. D. (Robert D.), Tweedie, C. E. (Craig E.), Welker, J. M. (Jeffrey M.), Gould, W. A. (William A.), Oberbauer, S. F. (Steven F.)
Climate change is warming the temperatures and lengthening the Arctic growing season with potentially important effects on plant phenology. The ability of plant species to acclimate to changing climatic conditions will dictate the level to which thei
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::12bf57ac77c4ee73815b23ae62bdcc9f
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe201802153437
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe201802153437
Autor:
Healey, N
Publikováno v:
Higher Education. 69:1-18
Transnational education (TNE) has been a growth area for UK universities over the last decade. The standard typology classifies TNE by the nature of the activity (i.e., distance learning, international branch campus, franchise, and validation). By an
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Healey, N, Bordogna, C
Publikováno v:
Internationalisation of higher education
Transnational, or cross-border, education is attracting increasing interest, as universities extend their reach across borders to open up huge new markets. Based on analysis of case students of transnational partnerships, this paper argues that the c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::09335f4826f4ed593dea94ae9af32921
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/23729/1/220667_PubSub2620_healey.pdf
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/23729/1/220667_PubSub2620_healey.pdf