Zobrazeno 1 - 10
of 419
pro vyhledávání: '"Headteachers"'
Publikováno v:
Career Development International, 2024, Vol. 29, Issue 5, pp. 544-557.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CDI-04-2023-0096
Publikováno v:
الأستاذ, Vol 63, Iss 3 (2024)
Administrative competence relates to school administrators’ capacity to establish a friendly and productive learning environment for teachers, which impacts their work performance. This study examined the association between the administrative effe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/06d2982ea952476b994a409392b50ac7
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 5, p 440 (2024)
This research investigates headteachers’ leadership and management roles and challenges in leading government secondary schools in Sindh, Pakistan. Employing a qualitative hermeneutic phenomenology methodology, forty semi-structured interviews were
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72a43a2dbc66479bb6905a46874a922d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lazarová, Bohumíra, Lelieur, Ruud, Schelfhout, Wouter, Vanlommel, Kristin, Vanhoof, Jan, Erčulj, Justina, Brejc, Mateja, Malmberg, Kristina, Hortlund, Torbjörn, Devlin, Linda, Morgan-Guthrie, Rachel, Wallis, Tracy, Cebrián, Daniel, Cebrián, Manuel
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com//search/book-detail?id=1107430
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lodge, Caroline
Publikováno v:
Pastoral Care in Education. Jun2003, Vol. 21 Issue 2, p41-43. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ingrid Skage, Sindre M. Dyrstad
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 19, Iss 1, Pp 1-9 (2019)
Abstract Introduction Implementation of school-based physical activity (PA) programmes has proven to be difficult, particularly due to schools’ focus on academic performance and lack of organisational support for PA interventions. However, physical
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/70f90dab5f7543dfb1fd47210836ff26