Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Headley, Rachel"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rose, Robert A., Byler, Dirck, Eastman, J. Ron, Fleishman, Erica, Geller, Gary, Goetz, Scott, Guild, Liane, Hamilton, Healy, Hansen, Matt, Headley, Rachel, Hewson, Jennifer, Horning, Ned, Kaplin, Beth A., Laporte, Nadine, Leidner, Allison, Leimgruber, Peter, Morisette, Jeffrey, Musinsky, John, Pintea, Lilian, Prados, Ana, Radeloff, Volker C., Rowen, Mary, Saatchi, Sassan, Schill, Steve, Tabor, Karyn, Turner, Woody, Vodacek, Anthony, Vogelmann, James, Wegmann, Martin, Wilkie, David, Wilson, Cara
Publikováno v:
Conservation Biology, 2015 Apr 01. 29(2), 350-359.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24482642
Autor:
M. Headley, Rachel
Publikováno v:
Journal of Geoscience Education; January 2023, Vol. 71 Issue: 1 p33-42, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rose, Robert, Byler, Dirck, Eastman, Ron, Fleishman, Erica, Geller, Gary, Goetz, Scott, Guild, Liane, Hamilton, Healy, Hansen, Matt, Headley, Rachel, Hewson, Jennifer, Horning, Ned, Kapilin, Beth, Laporte, Nadine, Leidern, Allison, Leimgruber, Peter, Morisette, Jeffrey, Musinsky, Hjohn, Pintea, Lilian, Prados, Ana, Radeloff, Volker, Rowen, Mary, Saatchi, Sassan, Schill, Steve, Tabor, Karyn, Turner, Woody, Vodacek, Anthony, Vogelmann, James, Wegmann, Martin, Wilkie, David, Wilseon, Cara
Publikováno v:
Conservation biology : the journal of the Society for Conservation Biology. 29(2)
In an effort to increase conservation effectiveness through the use of Earth observation technologies, a group of remote sensing scientists affiliated with government and academic institutions and conservation organizations identified 10 questions in
Publikováno v:
In Earth and Planetary Science Letters 1 February 2012 317-318:354-362
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.