Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Headleand, Chris"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In this paper we discuss gesture recognition in the domain of Virtual Reality (VR) video games. We begin by presenting a detailed review of the literature. Furthermore, we discuss some of the specific opportunities and challenges that are specific to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::12c0dd778f92b67b41fc165ea120b33c
Autor:
Headleand, Chris
A presentation as part of pedagogy pancakes.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::64e165b30e4df199a40e924872815a22
Autor:
Headleand, Chris
A guide for doing video games live streaming with students.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::09f38bb62ef945eb7ef317bc92ebbf6c
Autor:
Headleand, Chris
Learning community enhancement though student-led video content.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5391977138befeff5d99e5d08ca612d6
Autor:
Headleand, Chris
The FDS method is a design thinking approach aimed at computer scientists.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8231b0354f92151b89d6e028e432c1f7
Autor:
Headleand, Chris
PLUS+ is a peer teaching model mapped to the UKPSF
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8113d0a582f3dae77dd4ed7e6cb7a1df
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research & Development in Intelligent Systems XXXII; 2015, p405-410, 6p
Autor:
Headleand, Chris1
Publikováno v:
Times Higher Education. 9/2/2021, Issue 2490, p30-31. 2p.