Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Heß, Sara"'
Autor:
Heß, Sara, Nania, Silvia
Beim digitalen Lesen können Aufmerksamkeitsschwierigkeiten entstehen, besonders für neurodivergente Kinder, u.a. durch die massive Präsenz von Elementen wie Links, Bildern usw. Mit der App oder Webseite Bionic Reading® gelingt eine bessere Visual
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A93315
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A93315/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A93315/attachment/ATT-0/
Autor:
Hess, Sara Lynn
Thesis: M.C.P., Massachusetts Institute of Technology, Department of Urban Studies and Planning, 2014.
Cataloged from PDF version of thesis.
Includes bibliographical references (pages 97-103).
My thesis seeks to explore the challenge o
Cataloged from PDF version of thesis.
Includes bibliographical references (pages 97-103).
My thesis seeks to explore the challenge o
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1721.1/90200
Autor:
Hess, Sara F.1 (AUTHOR) sfh5542@psu.edu
Publikováno v:
Journal of Business & Finance Librarianship. Jan-Mar2024, Vol. 29 Issue 1, p1-30. 30p.
Autor:
Hess, Sara F.1 sfh5542@psu.edu
Publikováno v:
Against the Grain. Jun2024, Vol. 36 Issue 3, p47-49. 3p.
Autor:
Hess, Sara F.1 sfh5542@psu.edu
Publikováno v:
Public Services Quarterly. Oct-Dec2023, Vol. 19 Issue 4, p298-299. 2p.
Autor:
Hess, Sara F.1 HessS@darden.virginia.edu
Publikováno v:
Charleston Advisor. Jan2020, Vol. 21 Issue 3, p47-50. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Soltes, Eugene, Hess, Sara
Publikováno v:
Harvard Business School Cases. Feb 01, 2014, p1. 8p.