Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"He, Jianben"'
Large language models (LLMs) have exhibited impressive abilities for multimodal content comprehension and reasoning with proper prompting in zero- or few-shot settings. Despite the proliferation of interactive systems developed to support prompt engi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.03843
Autor:
He, Jianben, Wang, Xingbo, Wong, Kam Kwai, Huang, Xijie, Chen, Changjian, Chen, Zixin, Wang, Fengjie, Zhu, Min, Qu, Huamin
Constructing supervised machine learning models for real-world video analysis require substantial labeled data, which is costly to acquire due to scarce domain expertise and laborious manual inspection. While data programming shows promise in generat
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2308.00401
Delivering customer services through video communications has brought new opportunities to analyze customer satisfaction for quality management. However, due to the lack of reliable self-reported responses, service providers are troubled by the inade
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2302.06806
Publikováno v:
IEEE Transactions on Visualization and Computer Graphics 28, no. 1 (2021): 802-812
Multimodal sentiment analysis aims to recognize people's attitudes from multiple communication channels such as verbal content (i.e., text), voice, and facial expressions. It has become a vibrant and important research topic in natural language proce
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2107.08264
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
He, Jianben, Wang, Xingbo, Wong, Kam Kwai, Huang, Xijie, Chen, Changjian, Chen, Zixin, Wang, Fengjie, Zhu, Min, Qu, Huamin
Publikováno v:
IEEE Transactions on Visualization and Computer Graphics; January 2024, Vol. 30 Issue: 1 p87-97, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.