Zobrazeno 1 - 10
of 159
pro vyhledávání: '"Hazari, Zahra"'
Publikováno v:
Int. J. Sci. Educ. 40(13), 1587-1605 (2018)
Modeling Instruction (MI), an active-learning introductory physics curriculum, has been shown to improve student academic success. Peer-to-peer interactions play a salient role in the MI classroom. Their impact on student interest and self-efficacy -
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2210.14185
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching, 2019 Sep 01. 49(1), 64-69.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26901353
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Evaluating the quality of middle school mathematics teachers, using videos rated by college students
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation September 2018 58:60-69
Publikováno v:
American Secondary Education, 2017 Apr 01. 45(2), 4-21.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45147892
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Child Development, 2015 Jul 01. 86(4), 1048-1062.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24696086