Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"Hayward, Louise"'
Autor:
Hayward, Louise1 louise.hayward@glasgow.ac.uk, Baird, Jo‐Anne2, Allan, Simon3, Godfrey‐Faussett, Thomas2, Hutchinson, Carolyn1, MacIntosh, Ellen3, Randhawa, Ashmita2, Spencer, Ernest1, Wiseman‐Orr, Margaret Lesley1
Publikováno v:
European Journal of Education. Mar2023, Vol. 58 Issue 1, p83-97. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hayward, Louise, Priestley, Mark
Publikováno v:
Oxford Review of Education, 2004 Sep 01. 30(3), 397-415.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4127143
Autor:
Simpson, Mary, Hayward, Louise
Publikováno v:
European Journal of Education, 1998 Dec 01. 33(4), 445-458.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1503399
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Deakin, Glen, Deluca, Chris, Evans, Gareth, Hayward, Louise, Jones, Dylan, Larsen-Evjen, Per Kristian, Leng, David, Fuller, Kara Makara, Gamlem, Siv Therese Måseidvåg, Morrison-Love, David, Óskarsson, Sverrir, Saltvedt, Trude, Sharpling, Elaine, Singh, Sonny, Smith, Kari, Spencer, Ernest, Stone, Greg, Valdera-Gil, Francisco, Valentine, Joanna, Walt, Nancy, Wiseman-Orr, Lesley, Wyatt-Smith, Claire
Publikováno v:
University of Glasgow
This paper presents arguments for placing the concept of learners’ progression at the centre of thinking about curriculum, pedagogy and assessment.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::26f3db8d55885fa92e7e089d8aff4e0b
https://eprints.gla.ac.uk/227195/1/227195.pdf
https://eprints.gla.ac.uk/227195/1/227195.pdf
Autor:
Hayward, Louise, Makara Fuller, Kara, MacBride, George, Morrison-Love, David, Spencer, Ernest, Barnes, Jan, Davies, Heddwen, Hughes, Sioned, Ryder, Nanna, Nanna, Elaine, Stacey, Dave, Wallis, Rachel
This Executive Summary presents high level messages which emerge from the analysis and synthesis\ud of the findings of surveys and interviews with members of every Area of Learning Experience Group\ud (Section 1) and interviews with senior policy mak
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::fc9b4cffd8f3b6ff8cf69e21e12e508e
https://eprints.gla.ac.uk/223822/3/223822.pdf
https://eprints.gla.ac.uk/223822/3/223822.pdf
Autor:
Livingston, Kay1 (AUTHOR) Kay.Livingston@glasgow.ac.uk, Hayward, Louise1 (AUTHOR), Higgins, Steve2 (AUTHOR), Wyse, Dominic3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Curriculum Journal. Mar2017, Vol. 28 Issue 1, p1-4. 4p.
Publikováno v:
Curriculum Journal. Sep2018, Vol. 29 Issue 3, p295-297. 3p.
Autor:
Hayward, Louise1 (AUTHOR) Louise.Hayward@glasgow.ac.uk, Higgins, Steve2 (AUTHOR), Livingston, Kay1 (AUTHOR), Wyse, Dominic3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Curriculum Journal. Mar2018, Vol. 29 Issue 1, p1-3. 3p.