Zobrazeno 1 - 10
of 132
pro vyhledávání: '"Hayward, Elizabeth"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hayward, Elizabeth
This study explores with theoretical and practical challenges surrounding the roles of civil society organizations (CSOs) and participatory approaches in development and democratization processes in contemporary Africa. Through a grounded, contextual
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10222/13063
Autor:
Jew, Olivia S., Okawa, Joyce, Barbieri, John S., McCaffrey, Joanne, Hayward, Elizabeth, Werth, Victoria P.
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Dermatology December 2020 83(6):1674-1680
Publikováno v:
Child Development, 2018 May 01. 89(3), 914-928.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45047053
Autor:
Noronha, Sandhya, Alt, Lauren A. C., Scimeca, Taylor E., Zarou, Omran, Obrzut, Justyna, Zanotti, Brian, Hayward, Elizabeth A., Pillai, Akhil, Mathur, Shubha, Rojas, Joseph, Salamah, Ribhi, Chandar, Nalini, Fay, Michael J.
Publikováno v:
In Vitro Cellular & Developmental Biology. Animal, 2018 Jan 01. 54(1), 71-84.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26577698
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Education is a fundamental human right and it is a global Sustainable Development Goal to “ensure inclusive and equitable quality education for all.” Many children with disabilities in low-income countries, however, continue to be excluded from e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1687::186ed6f20f5ce07f9e1392fcfc2f49e9
https://hdl.handle.net/10419/271669
https://hdl.handle.net/10419/271669
Publikováno v:
In Learning and Instruction February 2014 29:128-140
Publikováno v:
Child developmentREFERENCES. 94(1)
Executive functions' (EF) role in adolescents' advanced theory of mind (aToM) was examined. In Study 1, adolescents (N = 189 in 2017, M