Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"Haynie, M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Palfrey, J S, Haynie, M, Porter, S, Fenton, T, Cooperman-Vincent, P, Shaw, D, Johnson, B, Bierle, T, Walker, D K
In 1987 and 1990 in Massachusetts, surveys were conducted to determine the size, pattern of distribution, and trends in the population of children assisted by medical technology. The authors obtained an unduplicated count of all Massachusetts childre
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::0900183405fc1a8f4cd9fa517e872805
https://europepmc.org/articles/PMC1403479/
https://europepmc.org/articles/PMC1403479/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Haynie, M.
Publikováno v:
Proceedings of the 1988 ACM SIGMOD International Conference: Management of Data; 6/ 1/1988, p269-276, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.