Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Haynes, Tara L."'
Autor:
Kumar, Rakesh a, ∗, LeMahieu, Allison M. b, Stan, Marius N. c, Seshadri, Ashok a, Ozerdem, Aysegul a, Pazdernik, Vanessa K. b, Haynes, Tara L. d, Daugherty, David H., III d, Sundaresh, Vishnu e, Veldic, Marin a, Croarkin, Paul E. a, Frye, Mark A. a, Singh, Balwinder a
Publikováno v:
In Mayo Clinic Proceedings July 2023 98(7):1009-1020
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2008 Dec 01. 23(4), 459-475.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23421510
Publikováno v:
Research in Higher Education, 2008 Sep 01. 49(6), 513-530.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25704580
Publikováno v:
Research in Higher Education, 2006 Nov 01. 47(7), 755-779.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40197520
Autor:
Daniels, Lia M. a, ⁎, Haynes, Tara L. a, Stupnisky, Robert H. a, Perry, Raymond P. a, Newall, Nancy E. a, Pekrun, Reinhard b
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology 2008 33(4):584-608
PRIMARY AND SECONDARY CONTROL STRATEGIES: IMPLICATIONS FOR HEALTH AND WELL-BEING AMONG OLDER ADULTS.
Autor:
HAYNES, TARA L.1 umhaynes@cc.umanitoba.ca, HECKHAUSEN, JUTTA2, CHIPPERFIELD, JUDITH G.1, PERRY, RAYMOND P.1, NEWALL, NANCY E.1
Publikováno v:
Journal of Social & Clinical Psychology. Feb2009, Vol. 28 Issue 2, p165-197. 33p. 4 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.