Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Haynes, Aisha S."'
Autor:
Haynes, Aisha S.
Students possess various learning styles and do not respond equally to the same instructional methods. College students today are often uninterested in their current traditional course design. The purpose of this study was to determine if differences
Externí odkaz:
http://pqdtopen.proquest.com/#viewpdf?dispub=3562175
Autor:
Haynes, Aisha S.1
Publikováno v:
Library Technology Reports. May/Jun2018, Vol. 54 Issue 4, p32-35. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Haynes, Aisha S., Gouma, Perena
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 8/9/2011, Vol. 1362 Issue 1, p37-39, 3p, 2 Diagrams, 2 Graphs