Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Hayes, Lynda"'
Identifying Beneficial Physical Activity During School Recess: Utility and Feasibility of the Fitbit
Autor:
Van Camp, Carole M., Hayes, Lynda B.
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2017 Dec 01. 26(4), 394-409.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44987401
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education, 2017 Feb 01. 28(1), 57-72.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26772237
Publikováno v:
Science Scope, 2013 Jul 01. 36(9), 60-64.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43184829
Publikováno v:
Science and Children, 2010 Jul 01. 47(9), 52-56.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43175991
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hayes, Lynda B., Dufrene, Brad A., Taylor, Crystal, Olmi, D. Joe, Troughton, Leonard, Dart, Evan H., Weaver, Caitlyn M.
Publikováno v:
Perspectives on Early Childhood Psychology & Education; Spring2022, Vol. 7 Issue 1, p83-108, 26p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Young Children, 1990 Mar 01. 45(3), 62-68.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42726728
Autor:
Wippold, Guillermo M., Tucker, Carolyn M, Smith, Tasia M., Rodriguez, Victoria A., Hayes, Lynda F., Folger, Austin C.
Publikováno v:
American Journal of Health Education; Mar/Apr2018, Vol. 49 Issue 2, p105-112, 8p