Zobrazeno 1 - 10
of 11 487
pro vyhledávání: '"Hayashi, A. M."'
Autor:
Jean Michel Delire
Publikováno v:
Aestimatio, Vol 8, Pp 43-54 (2011)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/57c9a6e2b0bc4c89a81626e063376035
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alejandra Vazquez, Cecilia, Escudero-Pérez, Beatriz, Hayashi, Jennifer M., Leon, Kristoffer E., Paulo Moreira, João, Castañeda Cataña, Mayra Alejandra, Groseth, Allison, Ott, Melanie, Oestereich, Lisa, Muñoz-Fontela, César, Carina Garcia, Cybele, Myriam Cordo, Sandra
Publikováno v:
Journal of Cell Science; Oct2024, Vol. 137 Issue 19, p1-12, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Simoneau, Camille R., Chen, Pei-Yi, Xing, Galen K., Hayashi, Jennifer M., Chen, Irene P., Khalid, Mir M., Meyers, Nathan L., Taha, Taha Y., Leon, Kristoffer E., Suryawanshi, Rahul K., McCavitt-Malvido, Maria, Ashuach, Tal, Fontaine, Krystal A., Rodriguez, Lauren, Joehnk, Bastian, Walcott, Keith, Vasudevan, Sreelakshmi, Fang, Xiaohui, Maishan, Mazharul, Schultz, Shawn
Publikováno v:
Scientific Reports; 7/4/2024, Vol. 14 Issue 1, p1-14, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
明海大学教職課程センター研究紀要. (6):19-29
第二言語習得の分野では,教師の思いやりのある行動,教師の賞賛,教師のフィードバック,およびポジティ ブ心理学に関連するその他の構成要素の研究がトレンドになってきているが