Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Hayamizu TF"'
Publikováno v:
Selleck, MAJ; Hayamizu, TF; Ohsugi, K; Bronner-Fraser, M; & Bryant, SV. (1996). Digit induction by Hensen's node and notochord involves the expression of shh but not RAR-β2. Developmental Biology, 173(1), 318-326. doi: 10.1006/dbio.1996.0026. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/18z6q0vk
It is well established that Hensen's nodes can induce the formation of supernumerary digits after grafting into the anterior margin of the developing limb bud. The recent finding that distinct mesodermal cell populations are segregated within the nod
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::3ba65fa988475e73143544c43917895b
http://www.escholarship.org/uc/item/18z6q0vk
http://www.escholarship.org/uc/item/18z6q0vk
Autor:
Hayamizu, TF, Bryant, SV
Publikováno v:
Hayamizu, TF; & Bryant, SV. (1994). Reciprocalchanges in Hox D13 and RAR-β2 expression in response to retinoic acid in chick limb buds. Developmental Biology, 166(1), 123-132. doi: 10.1006/dbio.1994.1301. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4hr2q5wr
The finding that retinoic acid (RA) has major effects on pattern formation in developing chick limbs has led to the conclusion that RA plays a central role in the normal development of the limb. In addition, it has been demonstrated that treatment wi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::2285f85145a2af8d5965e55f33958f1a
http://www.escholarship.org/uc/item/4hr2q5wr
http://www.escholarship.org/uc/item/4hr2q5wr
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.