Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Hay, David B."'
Publikováno v:
Higher Education, 2008 Aug 01. 56(2), 221-239.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/29735237
Autor:
Hay, David B., Kinchin, Ian M.
Publikováno v:
Education + Training, 2006, Vol. 48, Issue 2/3, pp. 127-142.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/00400910610651764
Publikováno v:
Assessment & Evaluation in Higher Education. Aug2010, Vol. 35 Issue 5, p577-595. 19p. 4 Diagrams, 4 Charts.
Autor:
Hay, David B.1 (AUTHOR), Kehoe, Caroline2 (AUTHOR), Miquel, Marc E.3 (AUTHOR), Hatzipanagos, Stylianos1 (AUTHOR), Kinchin, Ian M.1 (AUTHOR), Keevil, Steve F.2 (AUTHOR), Lygo‐Baker, Simon1 (AUTHOR)
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. Nov2008, Vol. 39 Issue 6, p1037-1056. 20p. 6 Diagrams, 3 Charts, 1 Graph.
Autor:
Hay, David B.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. Nov2008, Vol. 39 Issue 6, p1057-1060. 4p. 1 Diagram.
Autor:
Hay, David B., Proctor, Martina
Publikováno v:
Hay, D B & Proctor, M 2015, ' Concept maps which visualise the artifice of teaching sequence : Cognition, linguistic and problem-based views on a common teaching problem ', Knowledge Management and E-Learning, vol. 7, no. 1, pp. 36-55 . < http://www.kmel-journal.org/ojs/index.php/online-publication/article/view/409 >
This paper is concerned with the ways in which undergraduates are first introduced to Law of Contract in a University Law School. Concept mapping is used to document students' changing understanding in the course of one first year undergraduate modul
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2761::bf8314b106f5e07c5b5570f240edd3c8
https://kclpure.kcl.ac.uk/ws/files/48751615/409_1087_1_PB.pdf
https://kclpure.kcl.ac.uk/ws/files/48751615/409_1087_1_PB.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.