Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Hawkey, R."'
Autor:
Hawkey, R.
In the first part of this inquiry, Chapters One to Four, the main thesis and three broad research hypotheses are formulated. The thesis (see Chapter One) is that detailed, multi-dimensional learner profiles can fruitfully inform the design of trainin
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.261845
Autor:
Cogan, T.1, Hawkey, R.2, Higgie, E.3, Lee, M. R. F.1, Mee, E.3, Parfitt, D.3, Raj, J.3, Roderick, S.4, Walker, N.5, Ward, P.4, Wilkinson, J. M.6 j.mike.wilkinson@gmail.com
Publikováno v:
Grass & Forage Science. Dec2017, Vol. 72 Issue 4, p601-613. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.