Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Hawkey, Elizabeth"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Biological Psychiatry: Cognitive Neuroscience and Neuroimaging November 2018 3(11):927-936
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Navsaria, Neha1 (AUTHOR) navsarin@wustl.edu, Hawkey, Elizabeth J.2 (AUTHOR), Whalen, Blair M.3 (AUTHOR), Galvin, Kathryn3 (AUTHOR)
Publikováno v:
European Journal of Developmental Psychology. Nov2020, Vol. 17 Issue 6, p895-925. 31p.
Autor:
Hawkey, Elizabeth, Nigg, Joel T.
Publikováno v:
In Clinical Psychology Review August 2014 34(6):496-505
Autor:
Pfiffner, Linda J, Dvorsky, Melissa R, Hawkey, Elizabeth J, Chung, Sara, Haack, Lauren M, Owens, Elizabeth B
Publikováno v:
Journal of psychiatry and brain science, vol 7, iss 4
Behavioral Parent Training (BPT) is a well-established treatment for school-age children with ADHD but lack of parent adherence to prescribed parenting strategies limits treatment gains. Digital Health (dHealth) tools can be leveraged to target barri
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::becac4fca839adb6c6beda6efe7df843
https://escholarship.org/uc/item/33j629nc
https://escholarship.org/uc/item/33j629nc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Musser, Erica D.1,2, Hawkey, Elizabeth1, Kachan‐Liu, Svetlana S.3, Lees, Paul4, Roullet, Jean‐Baptiste1, Goddard, Katrina4, Steiner, Robert D.5, Nigg, Joel T.1
Publikováno v:
Journal of Child Psychology. Jul2014, Vol. 55 Issue 7, p828-827. 9p.