Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Havard, Byron"'
Autor:
East, Marlene Lynette, Havard, Byron C
Publikováno v:
JMIR Mental Health, Vol 2, Iss 1, p e10 (2015)
The roles of mental health educators and professionals in the diffusion of mental health mobile apps are addressed in this viewpoint article. Mental health mobile apps are emerging technologies that fit under the broad heading of mobile health (mHeal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/09f2e4962f5646f5907df0530c537e76
Autor:
Havard, Byron, Podsiad, Megan
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2020 Aug 01. 68(4), 1829-1854.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48727508
Autor:
Podsiad, Megan, Havard, Byron
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2020 Jun 01. 68(3), 1381-1407.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48727489
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
TechTrends: Linking Research & Practice to Improve Learning. Mar2023, Vol. 67 Issue 2, p331-341. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The Effects of Collaborative Video Production on Situational Interest of Elementary School Students.
Autor:
Gaston, Joseph P.1,2 jgaston@southalabama.edu, Havard, Byron3,4 bhavard@uwf.edu
Publikováno v:
TechTrends: Linking Research & Practice to Improve Learning. Jan2019, Vol. 63 Issue 1, p23-32. 10p.
Autor:
Hastings, Nancy B.1 nhastings@uwf.edu, Havard, Byron C.1 bhavard@uwf.edu, Hyland, Courtney2 ch67@students.uwf.edu, Podsiad, Megan3 mep29@students.uwf.edu
Publikováno v:
Performance Improvement. Nov/Dec2016, Vol. 55 Issue 10, p33-44. 12p. 2 Black and White Photographs, 1 Diagram, 7 Charts.
Autor:
Havard, Byron, Podsiad, Megan
Publikováno v:
International Journal of Mobile Devices, Wearable Technology, and Flexible Electronics; April 2022, Vol. 9 Issue: 2 p37-50, 14p
Publikováno v:
Educational Media International. Sep2005, Vol. 42 Issue 3, p207-218. 12p.