Zobrazeno 1 - 10
of 532
pro vyhledávání: '"Haupt C"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brandl, B.R., Bettonvil, F.C.M., Van Boekel, R., Glauser, A., Quanz, S.P., Absil, O., Feldt, M., Garcia, P.J.V., Glasse, A., Guedel, M., Labadie, L., Meyer, M., Pantin, E., Wang, S.-Y., Van Winckel, H., Agócs, T., Amorim, A., Bertram, T., Burtscher, L.H., Delacroix, C., Laun, W., Lesman, D., Raskin, G., Salo, C., Scheithauer, S., Stuik, R., Todd, S., Haupt, C., Siebenmorgen, R., Evans, C.J., Bryant, J.J., Motohara, K.
Publikováno v:
Proceedings of the SPIE. Bellingham: Society of Photo-Optical Instrumentation Engineers
Proceedings of the SPIE
Proceedings of the SPIE
Publikováno v:
Lecture Notes in Civil Engineering ISBN: 9783030977474
In Nigeria, building collapses is a common occurrence, and several factors have been advanced to explain the incidents, amongst these is the lack of understanding of the functionality and mechanical properties of steel fibre reinforced concrete. Such
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9d83b78536580ecc1610beebdf3bd469
https://doi.org/10.1007/978-3-030-97748-1_20
https://doi.org/10.1007/978-3-030-97748-1_20
Publikováno v:
Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA); 20210916-20210917; Zürich, Schweiz; DOCP133 /20210915/
Zielsetzung:Peer-assisted learning (PAL) ist ein didaktisches Format, das durch eine soziale und kognitive Kongruenz zwischen Lehrenden, den peer teachern, und Lernenden charakterisiert ist [ref:1]. Studien haben gezeigt, dass PAL, eingesetzt in defi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1b0cc255686c316672e40d1b0dfa1d30
Autor:
Lehmann-Haupt, C. F.
Publikováno v:
Hermes, 1917 Oct 01. 52(4), 520-535.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4473650
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.