Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Hauge, M.S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Purpose: The way babies and young children are reared is important to their health and development. Extensive breast-feeding has also been shown to reduce the development of artificial sucking habits like digit or pacifier-sucking. The aim of this st
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10007::a818e241c92e5648368d6c79a04baf74
https://hdl.handle.net/20.500.11831/3278
https://hdl.handle.net/20.500.11831/3278
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nielsen, F H, Hauge, M S & Toft, S 2002, ' The influence of mixed diets on larval performance of Coccinella septempunctata (Col., Coccinellidae) ', J. Appl. Ent., vol. 126, pp. 194-197 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pure_au_____::7e8538780300bf0f2fe5f9932cb144b9
https://pure.au.dk/portal/da/publications/the-influence-of-mixed-diets-on-larval-performance-of-coccinella-septempunctata-col-coccinellidae(ccf07ca0-125e-11db-bee9-02004c4f4f50).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/the-influence-of-mixed-diets-on-larval-performance-of-coccinella-septempunctata-col-coccinellidae(ccf07ca0-125e-11db-bee9-02004c4f4f50).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.