Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Hatzipanagos S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Bulletin du Groupement International pour la Recherche Scientifique en Stomatologie et Odontologie; Vol. 52, No 2 (2013); e17
Bulletin du GIRSO; Vol. 52 No 2 (2013); e17
Bulletin du GIRSO; Vol. 52 No. 2 (2013); e17
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
Bulletin du GIRSO; Vol. 52 No 2 (2013); e17
Bulletin du GIRSO; Vol. 52 No. 2 (2013); e17
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
Open Mentor (OM) was conceived as a tool to support tutors' feedback practices by classifying comments added to an assignment using Bales interaction analysis taxonomy and reporting the results of the analysis in summarized views.This report will exp
Publikováno v:
Bulletin du Groupement International pour la Recherche Scientifique en Stomatologie et Odontologie; Vol. 52, No 2 (2013); e15
Bulletin du GIRSO; Vol. 52 No 2 (2013); e15
Bulletin du GIRSO; Vol. 52 No. 2 (2013); e15
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
Bulletin du GIRSO; Vol. 52 No 2 (2013); e15
Bulletin du GIRSO; Vol. 52 No. 2 (2013); e15
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
GRAPHIC - Games Research Applied to Public Health with Innovative Collaboration presented its initial results in the 10th Brescia Angloitalian Colloquium in 2012. The online collaborative game has demonstrated its utility as a learning tool for motiv
Publikováno v:
Bulletin du Groupement International pour la Recherche Scientifique en Stomatologie et Odontologie; Vol. 52, No 2 (2013); e5-e7
Bulletin du GIRSO; Vol. 52 No 2 (2013); e5-e7
Bulletin du GIRSO; Vol. 52 No. 2 (2013); e5-e7
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
Bulletin du GIRSO; Vol. 52 No 2 (2013); e5-e7
Bulletin du GIRSO; Vol. 52 No. 2 (2013); e5-e7
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
1. The Open Educational Resources (OER) movement under scrutiny: open access, sharing, and breaking barriers, but do they support learning?2. The State of Oral Health in Europe and Targets to Help Improve It.3. Integration of Learning Technologies an
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Bulletin du Groupement International pour la Recherche Scientifique en Stomatologie et Odontologie; Vol. 51, No 3 (2012); e30-e31
Bulletin du GIRSO; Vol. 51 No 3 (2012); e30-e31
Bulletin du GIRSO; Vol. 51 No. 3 (2012); e30-e31
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
Bulletin du GIRSO; Vol. 51 No 3 (2012); e30-e31
Bulletin du GIRSO; Vol. 51 No. 3 (2012); e30-e31
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
Educators are looking towards new methods of engaging and motivating students and encouraging self-directed life-long learning in preparing undergraduates to enter the dental profession. This paper's objective is to report the development of an onlin
Publikováno v:
Bulletin du GIRSO; Vol. 51 No 3 (2012); e25-e26
Bulletin du GIRSO; Vol. 51 No. 3 (2012); e25-e26
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
Europe PubMed Central
Bulletin du Groupement International pour la Recherche Scientifique en Stomatologie et Odontologie; Vol. 51, No 3 (2012); e25-e26
Bulletin du GIRSO; Vol. 51 No. 3 (2012); e25-e26
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
Europe PubMed Central
Bulletin du Groupement International pour la Recherche Scientifique en Stomatologie et Odontologie; Vol. 51, No 3 (2012); e25-e26
In this preliminary study, the knowledge and impact on dental student understanding of antibiotic prescribing practice in the three EU countries was evaluated through the intervention of an online module. 39 respondents completed the pre and post que
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::668a52fee598e4d21f47a41c7c5272ab
https://revistes.ub.edu/index.php/bullgirso/article/view/6200
https://revistes.ub.edu/index.php/bullgirso/article/view/6200
Publikováno v:
Technology, Knowledge & Learning; Jul2017, Vol. 22 Issue 2, p209-218, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.