Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Hatziapostolou, Antonios"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Theodorakos, Ioannis, Kalaitzis, Agamemnon, Makrygianni, Marina, Hatziapostolou, Antonios, Kabla, Ayala, Melamed, Semyon, de la Vega, Fernando, Zergioti, Ioanna
Current technological trends in the field of microelectronics highlight the requirement to use cost-effective techniques for precise deposition of highly resolved features. Laser-induced forward transfer (LIFT) meets these requirements and is already
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::7f6eab4d73e949e98c570a9a1f9f49a2
https://zenodo.org/record/3519264
https://zenodo.org/record/3519264
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Samarakou, Maria, Fylladitakis, Emmanouil D., Früh, Wolf-Gerrit, Hatziapostolou, Antonios, Gelegenis, John J.
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning; 2015, Vol. 10 Issue 3, p22-33, 12p, 7 Color Photographs, 1 Diagram, 4 Charts, 4 Graphs
Autor:
Samarakou, Maria, Papadakis, Andreas, Fylladitakis, Emmanouil D., Hatziapostolou, Antonios, Tsaganou, Grammatiki, Früh, Wolf-Gerrit
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning; 2014, Vol. 9 Issue 3, p36-44, 9p