Zobrazeno 1 - 10
of 206
pro vyhledávání: '"Hatun, S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Buyuk, Muammer, Aycan, Z., Nalbantoglu, O., Kara, C., ABALI, Saygın, Doger, ESRA, Hatun, S., Mutlu, G. Yesiltepe, Cinaz, P., DEMİRCİOĞLU, SERAP, Ekberzade, A., HATİPOĞLU, NİHAL, Bereket, A., Erbas, M. Y., Akcay, T., Onal, H., Bolu, S., Arslanoglu, I., Yilmaz, A. A., Ucakturk, A., Karabulut, G. S., Tuhan, H. U., Demir, K., Erdeve, S. S., Cayir, Atilla, Siklar, Zeynep, Ergur, Ayca Torel, Ozcabi, Bahar, Haliloglu, Belma, Ozkan, Behzat, Eklioglu, Beray Selver, Kirel, Birgul, Bezen, Digdem, Vuralli, Dogus, Unal, Edip, Sagsak, Elif, Bugrul, Fuat, Catli, Gonul, Korkmaz, Huseyin Anil, Ozbek, Mehmet Nuri, Tayfun, Meltem, Genens, Mikayir, Kiremitci, Seniha, Curek, Yusuf, Gungor, N., Darendeliler, Feyza, Bundak, Ruveyde, Anik, Ahmet, Ucar, Ahmet
Publikováno v:
Diabetic Medicine. 36:1243-1250
siklar, zeynep/0000-0003-0921-2694; ABALI, SAYGIN/0000-0001-6552-2801; Turan, Serap/0000-0002-5172-5402; UCAKTURK, Seyit Ahmet/0000-0001-8666-4454; yesiltepe mutlu, gul/0000-0003-3919-7763; Demir, Korcan/0000-0002-8334-2422; Hatun, Sukru/0000-0003-16
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Research and Reviews. 11:553-561
The aim of this study is to analyze the school motivation levels of gifted students and their metaphorical perception of school. For this purpose, quantitative and qualitative approach was used as the mixed method. The sample for both methods consist
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.