Zobrazeno 1 - 10
of 30 525
pro vyhledávání: '"Hattie, J."'
Autor:
Bejoy, Jennyfer, Williams, Charlye I., Cole, Hattie J., Manzoor, Shavaiz, Davoodi, Parsa, Battaile, Jacqueline I., Kaushik, Arjun, Nikolaienko, Sofia I., Brelidze, Tinatin I., Gychka, Sergiy G., Suzuki, Yuichiro J.
Publikováno v:
In Archives of Biochemistry and Biophysics 15 October 2023 748
Autor:
Jansen T; Institute of Psychology of Learning and Instruction, Kiel University., Meyer J; Leibniz Institute for Science and Mathematics Education, Kiel University., Hattie J; Melbourne Graduate School of Education, The University of Melbourne., Möller J; Institute of Psychology of Learning and Instruction, Kiel University.
Publikováno v:
Psychological bulletin [Psychol Bull] 2024 Nov; Vol. 150 (11), pp. 1287-1317.
Autor:
Rowe LI; National School of Education, Australian Catholic University, East Melbourne, Victoria, Australia., Hattie J; Science of Learning Research Centre, The University of Melbourne, Parkville, Victoria, Australia., Munro J; National School of Education, Australian Catholic University, East Melbourne, Victoria, Australia.
Publikováno v:
PloS one [PLoS One] 2024 Aug 12; Vol. 19 (8), pp. e0307945. Date of Electronic Publication: 2024 Aug 12 (Print Publication: 2024).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hansford, B. C., Hattie, J. A.
Publikováno v:
Review of Educational Research, 1982 Apr 01. 52(1), 123-142.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1170275
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.