Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Hattam, Sarah"'
Publikováno v:
Journal of Educational Leadership, Policy and Practice, Vol 38, Iss 1, Pp 22-45 (2024)
This policy-interested South Australian public education case study problematises how the Chief Executive (CE) and members of the Education Department’s Senior Executive Group (SEG) understood system and school improvement from 2018 to 2022. We app
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/01c1a14c92124a418c12dd4eb8a2f3cb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Davis, Charmaine, Cook, Chris, Syme, Suzi, Dempster, Sarah, Duffy, Lisa, Hattam, Sarah, Lambrinidis, George, Lawson, Kathy, Levy, Stuart
Publikováno v:
Student Success; 2023, Vol. 14 Issue 2, p41-49, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Parity (10326170); Aug2023, Vol. 36 Issue 6, p52-54, 3p
Publikováno v:
IOP Conference Series: Earth & Environmental Science; 2022, Vol. 961, p1-8, 8p
Publikováno v:
International Journal of Educational Organization & Leadership; Jun2018, Vol. 25 Issue 1/2, p1-14, 14p
Publikováno v:
Conversation (Conversation Media Group Ltd); 7/25/2023, p1-1, 1p
Autor:
Hattam, Sarah
Publikováno v:
HERDSA Connect; Spring2020, Vol. 42 Issue 3, p24-24, 1p
Autor:
Tanya Weiler, Sarah Hattam
Sessional staff are commonly excluded from opportunities which can enhance their professional development, despite being responsible for the majority of university teaching. For educators teaching in widening participation or enabling programs, this
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::323a64800087dc9aa154c17bd1619df7
https://hdl.handle.net/11541.2/28330
https://hdl.handle.net/11541.2/28330