Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Hatamkhani S"'
Publikováno v:
Acta Medica Iranica, Vol 50, Iss 1, Pp 47-52 (2012)
Acta Medica Iranica, Vol 50, Iss 1 (2012)
Scopus-Elsevier
Acta Medica Iranica, Vol 50, Iss 1 (2012)
Scopus-Elsevier
Antibiotic guidelines have proven to be a simple and effective intervention to guide the choice of appropriate empiric antibiotic regimens. The goals of this study were to evaluate adherence to guidelines and streamlining of antibiotics. Hospital rec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hashemi, M., Arezoo Miraftabi, Nilforoushan, N., Falavarjani, K. G., Pakdel, F., Soudi, R., Hatamkhani, S.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::213cfd2774f156b2a30e435be59dc295
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84867491987&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84867491987&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.